Müügitingimused

Veebipoe www.saidafarm.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Saidafarm OÜ (registrikood 10048278) asukohaga Harjumaa, Saue vald, Lehetu küla, Saida, 76204 (edaspidi nimetatud Veebipood või Müüja).

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning teave kauba kohta on esitatud Veebipoes tootelehtedel.

Ostja saab tasuda kauba eest pangaülekandega (täpsed juhised saadetakse Ostjale e-kirja teel). Kauba maksumus arvestatakse ja teostatakse eurodes.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Ostukorvis sisestab ostja enda aadressi ja kontaktandmed. Juhul kui ostja vajutab “Esita tellimus”, kinnitab ta müügitingimustega nõustumist.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või mistahes muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Veebipoel on õigus taganeda müügilepingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Kohaletoimetamine:

Kauba kohaletoimetamine toimub Saidafarm OÜ kulleri kaudu või dpd pakiautomaati. Saidafarmi kullerteenust on võimalik valida, kui ostukorvi summa koos käibemaksuga on üle 50€ ning sellisel juhul on kullerteenus Ostjale tasuta.

Saidafarmi kullerteenusega on võimalik kaupa tellida vaid Harjumaa piires. Teistesse piirkondadesse Saidafarm OÜ kulleriga kaupa Veebipoest tellida ei ole võimalik. Kaup tarnitakse ostjani Ostja poolt ostu vormistamisel ostukorvis sisestatud aadressile 2-5 tööpäeva jooksul.

Kaupa DPD pakiautomaati tellides lisandub transporditasu 3€. Pakiautomaati on võimalik tellida vaid juustukrõpse, teisi tooteid pakiautomaati tellida ei saa, kuna need vajavad pidevat temperatuurivahemikku +2…+6C.

Müüjal on õigus tarneaega muuta – sellest teavitatakse klienti ning lepitakse e-kirja teel kokku. Müüja annab endast parima, et kaup jõuaks ostja soovitud ajal.

Kohaletoimetamine toimub ainult Eesti riigi piires.

Saidafarm OÜ õigused ja kohustused

Saidafarm OÜ ei vastuta tellimuse eest, kui esitatud on vale või mitte eksisteeriv aadress või telefoni number; kui saaja enam ei ela sel aadressil; kui telefoni number on muutunud, siis tellimust ei ole võimalik täita. Saidafarm OÜ vabaneb vastutusest, kui saadetise või selle osa kahjustumine või kaotsiminek on toimunud pärast kullerile pakendi üle andmist.

Väljaspoole Harjumaad Saidafarm OÜ kulleri kaudu transporti ei toimu ning Saidafarm OÜ-l on õigus vastavad tellimused täitmata jätta.

Osutada teenuseid vastavuses seadusandluse, müügitingimuste ja teenuste kirjeldustega.

Muuta müügi- ja tarnetingimusi ja hinnakirju, avaldades info kodulehel.

Tarbija taganemisõigus

Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti Veebipoest ostetud toodete puhul 14-päevane taganemisõigus kuna tegemist on kaubaga, mis rikneb või vananeb kiiresti ning mida Veebipoel ei ole võimalik hiljem uuesti müüki panna.

Pretensiooni esitamise õigus

Juhul, kui Veebipood oma kohustusi rikub, on ostjal õigus kasutada võlaõigusseaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid, sh õigus nõuda Veebipoelt kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.

Ostja saab esitada oma pretensiooni e-posti teel aadressil saidafarm@saidafarm.ee või Saidafarm OÜ postiaadressil.

Pretensioonis tuleb märkida ostja nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

Veebipood vastab tarbija esitatud pretensioonile kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul pretensiooni saamisest. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba.

Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga seoses ostja poolt makstud tasud.

Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

Müüjal on õigus asendada Ostja poolt tellitud toode mida ei ole saadaval, samalaadse tootega.

Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale, ega kahjude eest, mis on tekkinud kauba mittesihipärasest kasutamisest.

Isikuandmete töötlemine:

Veebipoest tellimuste vormistamisega ja ostu sooritamise käigus teatavaks saanud personaalseid kliendi andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
Veebipood kasutab ostja poolt esitatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Saidafarm OÜ-le usaldatud isikuandmeid koheldakse konfidentsiaalselt ning neid kasutatakse vaid andmete kogumise juures märgitud eesmärkidel. Saidafarm OÜ ei avalda kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele ilma kliendi loata.

Vaidluste lahendamine:

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile saidafarm@saidafarm.ee või helistada telefonil: +372 6089 341.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni (http://tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon) poole või otse kohtusse.